Palautukset ja valitukset
Peruuttamisoikeus ja avoin osto
Yksityisenä kuluttajana sinulla on aina kuluttajaostolain mukainen 14 päivän peruuttamisoikeus. Lisäksi meillä on 60 päivän avoin ostomahdollisuus kaikille tuotteillemme. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi tuote on palautettava hyväksytyssä kunnossa ja mukana tulee olla kaikki tarvikkeet tuotepakkauksella.
Tuotetta ei saa käyttää näkyvästi, jos pitäisi, meillä on oikeus alennukseen. Yleensä se on noin 10-20% riippuen siitä, miltä se näyttää.
- Yksityishenkilön peruuttamisoikeus on voimassa tuotteen vastaanottamisesta alkaen.
- Ostoksesi turvallisuuden lisäämiseksi tarjoamme myös avoimen oston täydet 60 päivää.
- Yrityksillä ja yksittäisillä yrityksillä ei ole peruuttamisoikeutta.
- Peruuttamisoikeus koskee vain fyysisiä tuotteita, ei ohjelmistoja
- Jos olet aktivoinut ohjelmiston, voimme joissakin erikoistapauksissa vastaanottaa sen, mutta suosittelemme, että et tee niin, jos et halua pitää tuotetta.
- Ota meihin yhteyttä ennen mahdollista palautusmenettelyä, niin autamme sinua tapauksesi kanssa.
Takuu ja reklamaatiot
Meillä Prylstadenilla sinulla on 1 vuoden takuu kaikille ostoksillesi sekä 3 vuoden lakisääteinen valitusoikeus.
- Noudatamme yleisen valituslautakunnan suosituksia.
- Kuluttajan tulee ilmoittaa, jos tuote on viallinen, kohtuullisessa ajassa. Ilmoitukset, jotka on tehty 2 kuukauden kuluessa siitä, kun virhe havaittiin tai olisi pitänyt havaita, katsotaan aina tapahtuvan kohtuullisessa ajassa.
- Meillä on 1 vuoden tehdastakuu kaikille tuotteillemme. Jos tuotteessasi ilmenee virhe, voit ottaa meihin yhteyttä nimesi, tilausnumerosi ja virheen kuvauksen kanssa.
- Jos tuote on palautettu, eikä kyseessä ole tehdastakuun kattama vika, Prylstaden palauttaa tuotteen asiakkaalle asiakkaan kustannuksella ja Prylstaden veloittaa asiakkaalta 249 kruunua arvonlisäveroineen vianetsintämaksuna. . Asiakas vastaa myös palautuksesta. Asiakkaalle korvataan mahdolliset kulut (palauttaminen, jos reklamaatio on hyväksytty).
- Mikäli lähetykselle on sattunut vahinko kuljetusvaurion vuoksi, pyydämme asiakasta ottamaan yhteyttä postiin ja meihin mahdollisimman pian.
- Mikäli asiakas yrittää korjata tuotteen itse tai tehdä ratkaisevia muutoksia tuotteeseen/ohjelmistoon, takuu päättyy välittömästi.
- Ota aina ensin yhteyttä meihin, niin autamme sinua mielellämme.
Löydät täydelliset ostoehtomme täältä .
Palautusosoite:
Asgari of Sweden AB
Box 160
16126 Bromma
Sweden